Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2020 13:13 - Lexpersy – Тартюф в съвременни одежди
Автор: kaliban Категория: Поезия   
Прочетен: 1417 Коментари: 7 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Лекспарсито твори.

Пуезията му цъфти.

И в пуетичния му двор,

нараства купчината тор.

 

 

Седя си в едно барче във Висбю. Гледам си залива и си пийвам аперол шприц. Изобщо релакс. После от глупост си викам – я, да видим как се развива пуезията. И хоп в клоаката. Там очаквано лексито изходило поредния си пуетичен напън. За него няма какво да се каже – стандартното хабене и износване на думите без никаква полза. По-интересни са „обяснителните бележки“ (то без тях пуезията на лексито е неразбираема и за него, така че те са важна част от разбирането на лексиевата девиация).

 

Приемам междуклетъчния температурен колапс на заобикалящите ме летни психоаномалии, за да разбера смисъла на Божественото Смирение.

 

Мъдерувам си ви коментарностите, но без гаранция за спонтанна прозаична отговореност като

 

Бих приятелски молил докато
не адекватнеш за медийни потвърдителности... Защото моите биха те  скандализирали  и, уффф, забравих думата., но завършваше на ..ли!“

 

На тоя словесен бълвоч дори Шуменския Шундек би завидял. Очевидно е маниакалното желание на лексито да е оригиналанен. Но провалът е пълен. Маниерност, превзетост и изразност a la Евгени Минчев, но при него поне има някакъв смисъл.

Стандартните за лексито неща. И тук следва поредната му лъжа (той и преди лъга безогледно и не представи никакви доказателства за мерзките си инсинуации):

 

Само те моля да предадеш на астролога ви, де си пише дългите коментари в тоалетната на кръчмата ви. Там все някой ги чете! аз ги трия въпреки че предишният ми постинг достигнаха до 7 без да броя анонимните не Пук.“

 

Ако са анонимни, как разбра, че са на Пък? Ако пък са на пък, как са тогава анонимни? И нали си забранил анонимните?

 

Ето това ви е борецът за „Любов“, „Справедливост“ и висок морал! Тартюф в съвременни одежди.



Тагове:   лъжец,   пует,   lexparsy-пишурка,


Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Тоя главанак е хахо бе, братиньо!
29.07.2020 14:31
Перко Таумов е. Хлопа му дъската. Лексито е тралала.

Струва ми се, че това миризливо лайно е алкохолик и от къркане е напълно деградирал.
цитирай
2. lexparsy - Лелеее, лежа си на плажа, чета и не мога да повярвам, как може да съм толкова сКалЕбан
29.07.2020 19:14
   Как може моята безпомощна и плачеща за грамотност изразност да приеме такава форма, пречупена през чаша бакарди с лед, и селективно подбрана за публиката, и аналитично осветена от кристално трезвите ти вертикални очни цепки шефе!?
   И като погледнах че за един ден Това му е безумие е прочетена от 200 блогъра, и повече от 1000 човека общо, изпитах голяма благодарност че отваряш очите на хората да не го правят.
   Сигурно и Пол Макартни е бил поркан, или яко дрогиран като е писал текста на тази песен която само цитирах,  а пък я прочетоха около 1700 човека, но колегите ти шефе пак не я харесаха, защото май се разпознаха.
   Какво да направя бе шефе, като хората са малоумни и мазохисти да четат простотиите ми. Кажи им го, дано престанат, защото и аз не искам бе!
Искам да си водя записки с тъпите съждителни рими, с които НИКОГА НИКЪДЕ НЕ СЪМ ПРЕТЕНДИРАЛ ЗА ПОЕТИЧНИ КЛАСАЦИИ!
   Явно и самите блогъри са малоумници и тъпанари защото 82% от постингите ми са популярни, А напоследък съм се посветил само да критикувам, и да тегля майни, даже и на приятели, които допускат такива като тебе и компанията ти, и ме е гнус от присъствието ви за да похваля поезията им,  на която съм почитател.
   А даже и уважаваният dobrodan ме съветва как да бъдат "значим", и трябваше да му обяснявам че аз пък не искам. Искам да ме мразят бе, честно ти казвам!  Но да схванат поне строфа от пуетията на простотията ми..
   Много се старая бе! Надявам се че има нещо човешко в тебе, и ще ме разбереш! Помогни, възпри ги поучи ги хората!  Нали си спец в сКалЕбането!
   Лекс
цитирай
3. kaliban - Перко Таумов е. Хлопа му дъската. ...
29.07.2020 19:25
apostapostoloff написа:
Перко Таумов е. Хлопа му дъската. Лексито е тралала.

Струва ми се, че това миризливо лайно е алкохолик и от къркане е напълно деградирал.


А, не! Те пуетите се опиват от своите си творения.
цитирай
4. lexparsy - Ама махни я тази коментарна модерация, като си тръгнал на лов бе шефе...
29.07.2020 19:43
   Не се страхувай че някой малоумен почитател на простотията ми, на който топките му не са се вкаменили от страх, че ще го постигне моето назидание, ще се излъже да се изкаже. Апостола веднага ще се астрологне за него, а друг колега ще му запее морски песни с кисело сладък привкус.., а Юлската мараня ще му блокира словореда  с фразиология  от смрадливи водорасли... Ще се погнуси от блога и от себе си за няколко дена само. Те са слаба ракия, и нямат моите корабни въжета за нерви, да знаш!
цитирай
5. lexparsy - Предлагам ти сделка шефе!
29.07.2020 19:56
   Сподели ми реалната си самоличност в този блог, макар че един мой антенно щръкнал косъм я предполага, и аз ще ти кажа какви простотии да пишеш за да бъдеш четен популярен и значим. 
   Не бе, не искам да ми плащаш.... Просто ми стана жал, като видях че за 15 постинга посветени на мене си прочетен от само 2000 човека,  колкото утре ще се прочели последната простотия която съм написал, и дано благодарение на тебе да престанат най-сетне...
   Лекс
цитирай
6. kaliban -       Не бе, не искам да ми плащаш. . ...
30.07.2020 12:50
lexparsy написа:
  
   Не бе, не искам да ми плащаш.... Просто ми стана жал, като видях че за 15 постинга посветени на мене си прочетен от само 2000 човека,  колкото утре ще се прочели последната простотия която съм написал, и дано благодарение на тебе да престанат най-сетне...
   Лекс


Не се притеснявай. Заплащането ми не зависи от броя прочитания :)
цитирай
7. lexparsy - Това значи че лично си заинтересован и изплашен шефе...
31.07.2020 11:07
kaliban написа:
lexparsy написа:
  
   Не бе, не искам да ми плащаш.... Просто ми стана жал, като видях че за 15 постинга посветени на мене си прочетен от само 2000 човека,  колкото утре ще се прочели последната простотия която съм написал, и дано благодарение на тебе да престанат най-сетне...
   Лекс


Не се притеснявай. Заплащането ми не зависи от броя прочитания :)

Това значи че лично си заинтересован и изплашен шефе...
Защото стимулирането на хейтъри не ти помага да ме накараш да спра да пиша...
А си изплашен, защото инвестициите ти в Прокуратурата може да се провалят. И тогава мишата ти муцунка ще църка и ще се крие из дупките, защото трябва да отговаря за организирани публични клевети и обиди. Какво ти пука. Най-много някой да те набута в дупка по-малко смрадлива от тази, в която си парфюмираш, гримираш вчесваш гнусната муцунка за да приличаш на човешко същество...
Явно не си имал учител по човешки морал, но на мишата ти учителка ти по литература припомни, че за да критикуваш нещо, трябва да си показал ерудиция в областта. И че не може да вадиш изречения извън контекста, за да ги обвързваш с обидни класификации и изводи... но май е сложно за разбиране за мишките сред хората...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaliban
Категория: Поезия
Прочетен: 31830
Постинги: 20
Коментари: 70
Гласове: 217
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол